Workshop: ,,Planificarea și organizarea evenimentelor de la A la Z”

0
1400

Vrei să organizezi evenimente de nota 10, la un nivel profesionist şi cu zâmbetul pe buze? Un bun organizator de evenimente este creativ, diplomat şi ştie care sunt mecanismele potrivite care determină un eveniment de succes. Acum ai ocazia să devii un profesionist în industria organizării de evenimente învăţând tehnicile event management-ului, concepte clare şi strategii eficiente.

În cadrul workshop-ului ,,Planificarea și organizarea evenimentelor de la A la Z” te vei concentra pe oportunităţile de promovare ale evenimentului (parteneri media, sponsori) şi eficientizarea bugetului. La fel de importante sunt şi cunoştinţele de evaluare a evenimentului pentru înregistrarea feedback-ului participanţilor şi perfecţionarea tehnicilor de organizare.

Pe scurt, vei afla multe informaţii ce îţi vor folosi fie că vrei să devii un profesionist în domeniu (conferinţe, lansări de produse, târguri, traininguri, concerte, expoziţii) sau intenţionezi să îţi organizezi un eveniment propriu, cu adevărat deosebit.

Cu cine? Nistor Lazar organizează de 5 ani evenimente şi este specialist coordonator la Centrul de Ghidare în Cariera al ASEM, profesor de marketing, blogger şi activist în domeniul tineret. A organizat atât evenimente pe partea de business cât şi pe partea privat, cu sufletul şi inimă deschisă. Dacă îţi place să cunoşti oameni din diverse domenii şi se întâmplă să rămâi mereu printre ultimii la petreceri, atunci nu trebuie să lipseşti de la acest workshop.

Când? Marţi, 4 aprilie 2017 de la ora 14:00 până la 16:00.

Unde? Workshop-ul va avea loc la Academia de Studii Economice a Moldovei, blocul F, etajul 2, sala 201 în cadrul proiectului Zilele Carierei, ediția a II-a.

Cum? Înscrierea la workshop se face online. Apasă AICI, înscrie-te şi vino la workshop! Scrie sincer de ce vrei să vii, de unde ai auzit de proiect şi lasă numărul tău de telefon.

Toţi participanţii vor primi Certificate de Participare şi vor dobândi abilităţi de planificare, organizare şi coordonare abilitatea de a concretiza o idee într-un concept, abilitatea de adaptare şi creşterea capacităţii de decizie, însuşirea de noţiuni teoretice cu privire la organizarea evenimentelor, creşterea încrederii şi capacitaţii de identificare şi atragerea surselor de finanţare, abilităţi de lucru în echipă, iniţiativă și competențe antreprenoriale.

LASĂ UN COMENTARIU